Nihil Sine Deo

„Când am auzit aceste lucruri, am şezut jos, am plâns, şi m-am jelit multe zile. Am postit şi m-am rugat înaintea Dumnezeului cerurilor….”
Neemia 1: 4
,,Vedeţi starea nenorocită în care suntem! Ierusalimul este darâmat, şi porţile sunt arse de foc. Veniţi să zidim iarăşi zidul Ierusalimului, şi să nu mai fim de ocară!„ 
Neemia 2: 17
Dragi creştini din Ploieşti şi împrejurimi,
Dumnezeu ne-a pus pe inimă să dărâmăm zidurile denominaţionale şi să ne rugăm pentru zona noastră împreună cu toţi creştinii, indiferent de denominaţiune,
care vor să strige la Dumnezeu pentru cei pierduţi. Sunt convins că aceasta este o întâlnire pe care Satan o urăşte şi se teme de ea.
Dacă vrei să stai în spărtură, să mijloceşti pentru cei pierduţi şi să te pui la dispoziţia lui Dumnezeu, atunci vino la seara de rugăciune a bisericilor din Ploieşti,
vineri 13 Mai 2011, ora 19, la Biserica Betania, Strada Arcului nr.44. Deasemeni, ziua de vineri 13 Mai este declarată zi de post şi rugăciune.
Domnul să vă binecuvinteze cu tot ce are mai bun!!
Pastor Marian Nastase, Biserica SOS Ploiesti

Lasă un răspuns

